Thursday 24 May 2012

Assalamualaikum kalau tak jawab dosa kalau jawab sayang :) hey,hai,hello semua :D waaa lamanya tak update blog dulu nak kata kan everday aku update but now jarang and rasa macam malas nak update.mwehehe eh takde lah act.aku tak tau nak update pasal ape.blog pon dah berhabuk*tiup sikit* aku nak update pasal _______________ hmmm takde pape lah.forget it ! okay now nak cerita yang aku dah abis mid year wuuuu seronoknya *jumping* hahaha setelah 8 hari aku perah otak jawab exam sampai kepala pon pening.kalau tanya aku pasal exam susah ke tak aku akan jawab *susah giler.math,sej and geo susah rasa macam nak terjun bangunan* lol -,- aku sanggup study geo sampai pukul 1:30 pagi semata-mata nak dapat A dalam subjek geo.sumpah penat giler tapi ape boleh buat kalau takde usaha macam mane nak score A.iiye dok?hm tak tahu lah boleh dapat A ke tak.hmhmhmhm :/ aku menunggu hari esok.esok hari guru hope tak hujan lah macam tahun lepas.perasaan aku sekarang rasa sedih sangat-2.kat sekolah tadi aku nangis.jangan tanya aku kenapa sebab aku akan jawab *takde pape :)* hm that's all tak tahu nak story-mory ape dah~bye-2 Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.