Monday 9 April 2012

Assalamualaikum,hye semua :)today i'm very terharu lah.mwehehe.nak tahu tak tadi time kelas tambahan math aku nangis T.T aku nangis sebab aku terharu giler dgn kawan baik aku sorang ni *ros* dia back up aku sbb ade mereka-2 yg asyik dok perli aku jer.tak abis-2 dgn tertib dorang tu.guys,lawak sgt ke jwpn tertib tu?tak lawak lah weyh!at least aku cuba time ustaz tanya drpd korang yg asyik dok perli aku tu.time ustaz bg jwpn,jwpn aku tak same dg ustaz korang perli aku.drpd korang tak reti nak cuba.eh cuba korang yg perli aku niy jadi aku macam mane rase kalau asyik dok kena perli.sakit hati tak?kalau tak sakit tu aduhh tak tahu nak cakap lah.ok selama niy aku sabar but tahap kesabaran aku ade hadnya okay.aku memang tak pernah nak marah walaupun kadang-2 aku sakit hati.but now,if korang asyik dok perli aku.*just wait and see* act,aku taknak lah benci-2 kat manusia ni tp korang dah buat aku benci.semakin hari aku semakin sabar dengan korang,semakin hari semakin aku sakit hati dengan perangai korang,semakin hari semakin aku benci tengok muka koranggg.Ros thanks sangat back up aku tadi.aku sayang kau.kau lah kawan aku dunia dan akhirat.ros menangis sbb aku of course lah aku terharu then kita orang pergi toilet.time otw pergi toilet tu aku menangis sebab aku dah lame bersabar dgn dorang.hmm nasib baik ros ade td so dia yg tenangkan aku.kita orang basuh muka sebab taknak orang tahu yg kita orang nangis.time aku masuk toilet ade sorang ni tanya aku asal nangis?ouh aku just ckp takde pape.then,keluar dr tnds akak form 5 tanya aku pulak *kenapa nangis dah tak comey dah*aku tersedu-sedu time otw nak masuk kelas but aku kena tahan.seriouly aku memang terharu giler dgn kawan aku ros.Ros thankyou so much weyh~!sayang kau ketat-2 :')hmm,that's all for today malas nak cerita panjang-2.byebye,Assalamualaikum.thanks readers :')

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.