Friday, 13 January 2012

11/1/2012~

ary niy kan ade program maju diri.sblm tu ade pendaftaran koko.masok kls sume taktau nak amek ape.sume bising-2.arghhh benci nyer!dlm kelas takde elektrik -,-.okay sabar :) 4 masa tak bljr.kalau tau,tak bwk buku sblm rehat.beg berat.buku f3 sume tebal-2.time program maju diri ade cikgu hidayah.cikgu tu kan baik :) dy yg beri nasihat kat aku,ros,lysa n ash.time f2.kiter org sukarela.huhu~best.kongsi suka dan duka hidup masing-masing.time program maju diri kan,ade orang buat lawak bodoh.cikgu tnye ape yg awak rasa lps buat matlamat ni?dy jwb 'rasa macam nak rehat'sengal jer jwpn.*sorry to say!ros pulak sempat jugak tnye weyh dy kls ape?*tak boley nak bg tau spe org tu.aku jwb taktau.pdhl aku dah tau lame daa yg dy kls ape.tp bile ros tnye aku jwb taktau.kesian ros!haha.time tulis target tu,aku target 6A,2B jer.bkn taknak target straight A.nak...tp...hm,ntah laa.ape pon aku akan lakukan yg terbaik :) tp kalau boleh nak dpt straight A.Insya Allah :) kalau aku dpt straight A mesti aku nangis.huhu~ok,laa tu jer nak citer.Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.