Monday 2 April 2012

kena pindah kelas? :o

Assalamualaikum,hye semua :) today nak cerita pasal aku and classmate aku kena pindah kelas.alahai sedihnyer :/ kalau boleh taknak pindah tapi cikgu dah buat keputusan kita orang ken apindah jugak sebab maximum pelajar dalam kelas 45 tapi kelas kita orang ade 47 pelajar.banyak sangattttt.cikgu kenapa tak tolak2 orang jer dari kelas niy?kenapa?kenapa?hmm ramai yang tak setuju nak pindah kelas time cikgu buat bancian.aku ingat an cikgu tengok undian sape yg nak dengan yang taknak tp keputusannya kita orang memang terpaksa pindah kelas dengan seikhlas hati *cehwahhh alaaa shooo sad.bye-2 kabin aku akan selalu merinduimu.muahahaha.kenapa perlu tukar kelas dengan 3 nurani.kenapa?kenapa?aku taknakkkkkkkkk.arghhhh.hmm ape pon aku terpaksa redha :) selamat tinggal kabin tak mudah aku pergi nak tinggalkan kau yang dah dihias cantik oleh
aku,ashrani,rosmaeza,alysa and kwn-2 aku yang lain.kabin kau jangan lupa kita orang tau yang selalu buat bising.mwahahaha*boleh jugak kan.alahaiiii.hmm that's all from me now :) thanks readers.*aku sayang kelas aku yang lame :*Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.