Friday 13 April 2012

kabin ouh kabin :')

Assalamualaikum.ok now nak cerita pasal kabin.kita orangkan dah pindah kelas.so,time rehat tak boleh rehat dalam kelas.dulu time duduk kat kabin kita orang rehat dalam kelas.now tak boleh daa.tadi pon aku tak tahu kawan-2 aku rehat kat mana sebab tadi aku bertugas kat koperasi.kabin ni memang banyak giler kemudahan:-
#boleh rehat dalam kelas.
#tak payah naik turun tangga.
#sape yang balik ikut belakang sekola tu sangatlah dekat and sampai rumah cepat*like me*
#and i think yang ni yang last sekali boleh ponteng sekolah*bak kata zulaika*btw,budak-2 kelas aku sume baik-2 and tak pernah ponteng kelas or kelas ok*3 proaktif sume baik-2 :D
ok,walaupun dah pindah kelas aku tetap akan merinduimu kabin :3 semoga kau baik-2 jer dengan kelas 3 nurani tu.hahaha.ok,yang pasti kabin tetap menawan hatiku*bak kata zubair*ok,that's all.Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.