Tuesday 27 March 2012

Assalamualaikum,hye semua :) nak tahu tak tadi time geo kan kwn aku sorang ni dia ckp panas.then ade laa kwn dia ni dia ckp kat aku 'weyh nabilah kau nak 5 rggt tak?'kau tolong kipas kan untuk dia.*aku dlm hati alaa aku tahu laa yg kau tu artis so,tak payah laa nak suruh org buat mcm tu kan?grrr #takes a note!tadi kan ade injection.bile tgok nurse tu inject org lain mcm sakit tp bile aku kena takde laa sakit mane.ingatkan sakit smpi nak nangis.hahaha.time nak pergi bilik guru kan aku nmpk ..... *tak yah ah tahu.hahaha.ouh esok turn aku naik stage nak berbicara niy.ecehwahhh.aduhh takutnya,berdebar-debar kot.hope aku tak gugup time tu.Aminnn :) so,doakan untuk saya kay?hihi.hm,ok lah taktahu nak ckp ape daa.byeeee,Assalamualaikum.thanks readers :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.