Thursday 22 March 2012

Assalamualaikum,hye :) ingat an nak update blog mlm td tp tak sempat sbb abg nk guna.today aku nak cerita tntng smlm.seriously bengang giler bile kena panjat pgr skola time tu nak pergi koko.grrrrrrrrr marah ni.sumpah malu giler sbb kat situ ramai budak laki tp ape kan daya takde pilihan sbb koko dh nk start.so,nk taknak aku and ashrani kenalah panjat pgr.btw,smlm dpt paper sivik and agama.Alhamdulillah,sivik and agama aku A :) perkataan yg aku keluarkan time dpt paper dr ustaz Alhamdulillah,syukur kepada ALLAH :) bile tengok soalan tu balik,bnyk giler aku careless sepatutnya aku boleh dpt markah lg tinggi  dr markah yg aku dpt skrg.ape kan daya manusia niy tak lari dari melakukan kesilapan,so aku redha :) kita harus belajar daripada kesilapan.okay,that's all about yesterday.InsyaAllah malam niy nak smbg update blog pulak :) byebye, Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.