Saturday 24 March 2012

Assalamualaikum,hye :) hari ni dah 24/3 skjp nya masa berjalan kan?PMR semakin dekat.YA ALLAH,takutnya :/ hm,nak tau tak smlm kan ade budak baru masuk kelas kita org.nama dia Ain.bila aku tengok dia,aku teringat an friend lama aku sorang ni.nama dia siti syafika amira.gaya budak baru tu same giler dgn syafika.ain comel :) sepatutnya,ade 2 org murid baru masuk kls kita org smlm tp dia sorang jer baru masuk.maybe yg sorang lg tu hari isnin niy.tahun niy ramai budak baru masuk kls kita org,dlm kls nak dekat 50 org dah.kls kita org tah laa kat kabin,panas and yg paling aku benci kls aku niy bising giler.hm,sabar jer laa.ape pon tak boleh~smlm kan koperasi tak bukak ah.tunngu kat situ dekat 30 minit.adeshhh.cikgu mesti ingat yg form 3 rehat pukul 9.50.kesian mereka-2 yg nak beli mknn kat koperasi.huhu~hm,hari rabu ni aku berbicara kat atas pentas.cehwahh.wooo berdebar-debar rasanya.hope aku tak gugup kat atas pentas nanti.so,wish me luck :) okay,that's all from me now.thanks readers,Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.