Tuesday 27 March 2012

Assalamualaikum.hye semua :) nak tahu tak hari ni kan ade budak baru masuk kls kita lg.arghhh kenapa perlu masuk kls kita org?aduhhh.terlalu ramai laa cikgu.confirm time periksa mampat giler and boleh usha paper org lain.haha.*saya bukan mcm tu okay?saya budak baik ^,^ hari ni first day aku bertugas kat koperasi for hari isnin.dah berzaman dah aku ngn ros dah tak bertugas.so,skrg ni kita org bertugas setiap hari isnin and jumaat.*winkwink*yeay~!aduhh mcm-2 ragam ade. td kan ade teknik menjawab soalan for BM.penceramah niy asyik cari kesalahan perempuan jer.grrrrr benci!benci!benci!dia ckp perempuan pelik.huh?ade ke patut?ishhhh :@ lelaki dia ckp cool.cool ke?huh?cool laa sangat kan? btw,Alhamdulillah ape yg penceramah tu ajr aku paham :) today i'm very happy sbb dah dpt paper BI.markah meningkat :) syukur kepada ALLAH walaupon belom dpt A lg tp aku yakin aku boleh dapat A.ok,nabilah boleh!yes!yes!yes!i can do it.so,wish me luck for PMR ^,^ thanks.okay that's all from me now,thanks readers.love you alls~! :*Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.