Wednesday, 21 March 2012

Assalamualaikum :) smlm time geo cikgu tak datang pastu ade cikgu ganti,dia suruh kita org pergi makmal komputer.ape lg sume online fb laaa.huhu~ smlm time skola dpt paper sc.YA ALLAH teruknya sc aku walaupun lulus.sedih sgt mcm nak nangis tp aku tahan.hmm :/ time sc aku tanya rseult kwn aku sorang niy muka dia muram jer aku tgok.lps aku tgok mrkh dia,aku terus mintak maaf kat dia.serius rasa bersalah giler kat dia.YA ALLAH.'weyh sorry sangat-2 weyh~i'm sosososo sorry serius aku tak sengaja.okay that's all about yesterday nak pergi koko niy.byebye,Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.